HOSPICJUM IM. ŚW. MAKSYMILIANA KOLBEGO
ul. Zdobywców Wału Pomorskiego 80
75-136 Koszalin
biuro@hospicjum.koszalin.pl
NIP: 669-21-59-233
REGON: 330240533
KRS 0000017241
PKO BP SA
86 1020 2791 0000 7302 0098 8204
HOSPICJUM IM. ŚW. MAKSYMILIANA KOLBEGO
ul. Zdobywców Wału Pomorskiego 80
75-136 Koszalin
biuro@hospicjum.koszalin.pl
NIP: 669-21-59-233
REGON: 330240533
KRS 0000017241
PKO BP SA
86 1020 2791 0000 7302 0098 8204
Hospicyjny Zakład Opieki Zdrowotnej
HOSPICJUM STACJONARNE I DOMOWE
PORADNIA MEDYCYNY PALIATYWNEJ
tel./fax 94 340 36 96
tel. kom. 600 233 822
sekretariat.hzoz@hospicjum.koszalin.pl
KIEROWNIK MEDYCZNY
lek. Dominik Małkiewicz
przyjmuje w sprawie skarg i wniosków
w każdą środę w godz. 13:00- 14:00
tel. 600 233 822
dominik.malkiewicz@hospicjum.koszalin.pl
PIELĘGNIARKA ODDZIAŁOWA
Ewa Koralewicz
ewa.koralewicz@hospicjum.koszalin.pl
DYREKTOR HZOZ
Grażyna Zięba
grazyna.zieba@hospicjum.koszalin.pl
WYPOŻYCZALNIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
tel. 94 340 36 96 wew. 4
KOORDYNATOR WOLONTARIATU
tel. 94 340 36 96 wew. 5
wolontariat@hospicjum.koszalin.pl
Twoja troska ma ogromne znaczenie dla jakości opieki, jaką świadczymy naszym pacjentom w hospicjum. Każde zgłoszenie zdarzenia niepożądanego jest dla nas bezcenną wskazówką, która pomaga nam poprawić standardy i zapewnić bezpieczne i godne warunki dla wszystkich naszych podopiecznych.
1. Wspólna odpowiedzialność za bezpieczeństwo
Tworzenie bezpiecznego środowiska dla pacjentów to nasz priorytet. Zgłaszając zdarzenia niepożądane, przyczyniasz się do eliminacji ryzyka i zapobiegania przyszłym incydentom.
2. Poprawa jakości opieki
Każde zgłoszenie jest dla nas szansą na naukę i doskonalenie naszych procedur. Twoje informacje pomagają nam zidentyfikować obszary, które wymagają poprawy, dzięki czemu możemy zapewnić lepszą opiekę naszym pacjentom.
3. Budowanie zaufania i otwartości
Transparentność i otwartość to fundamenty naszej działalności. Zgłaszając zdarzenia niepożądane, budujemy kulturę zaufania i współpracy, która jest kluczowa w dążeniu do najwyższych standardów opieki.
4. Bezpieczeństwo pacjentów i personelu
Twoje zgłoszenie może uratować życie. Każde zdarzenie niepożądane, niezależnie od tego, jak mało istotne może się wydawać, może mieć poważne konsekwencje. Dzięki Twojej czujności możemy zapobiegać poważnym problemom zdrowotnym i poprawić bezpieczeństwo zarówno pacjentów, jak i personelu.
5. Wspieranie ciągłego doskonalenia
Zgłoszenia zdarzeń niepożądanych stanowią podstawę do analizy i wprowadzenia koniecznych zmian. Dzięki nim możemy systematycznie podnosić jakość naszych usług i dostosowywać je do potrzeb pacjentów oraz ich rodzin.
Zgłoszenie zdarzenia niepożądanego jest proste i anonimowe. Możesz to zrobić w następujący sposób:
Twoja opinia ma ogromne znaczenie. Razem możemy tworzyć bezpieczne i pełne zaufania miejsce dla naszych pacjentów.
Dziękujemy za Twoje zaangażowanie i wsparcie!